Ügyfélfogadás változása a Polgármesteri Hivatalban
Tisztelt Ügyfelek!
A koronavírus világjárvány miatt a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III. 5.) Kormányrendelet intézkedéseivel összhangban
a Polgármesteri Hivatalban
2021. március 23. napjától 2021. március 29. napjáig
az ügyfélfogadás az alábbi ügyek kivételével szünetel.
Hirdetmények, adóügyek intézése a megszokott ügyfélfogadási időben lehetséges.
ADÓ ÉS EGYÉB BEFIZETÉSEK a PÉNZTÁRBAN az alábbiak szerint lehetséges:
03.23. (kedd) 8-12, 12,45-15,30
03.24. (szerda) 8-12
03.25. (csütörtök) 8-12, 12,45-15,30
03.26. (péntek) ZÁRVA
03.29. (hétfő) 8-12, 12,45-15,30
A Hivatalban való tartózkodás alatt a szájmaszk megfelelő viselése mindvégig kötelező! A Hivatalba történő belépéskor kérjük, használja a porta melletti kézfertőtlenítőt! A Hivatalban legfeljebb 5 ügyfél tartózkodhat egyszerre, egymástól a 1,5 méteres távolságot kérjük betartani.
Fenti ügyek kivételével csak telefonon előre egyeztetett időpontban lehet ügyet intézni, minden más esetben csak a kérelmek portán történő leadására van lehetőség.
Ügyeit, amennyiben lehetséges, kérjük, intézze elektronikusan (e-mail, e-Papír) vagy telefonon. Kérelmek, nyomtatványok, telefonszámok elérhetőek a www.szegvar.hu honlapon.
Szíves megértésüket köszönjük!
További információ: 63/364-817
dr. Szecskó Tamás jegyző
Szegvári Polgármesteri Hivatal
UGYFELFOGADAS-korlatozott-v004