Ügyfélfogadás változása a Polgármesteri Hivatalban

826

Tisztelt Ügyfelek!

A koronavírus világjárvány miatt a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III. 5.) Kormányrendelet intézkedéseivel összhangban

a Polgármesteri Hivatalban

2021. március 23. napjától 2021. március 29. napjáig

az ügyfélfogadás az alábbi ügyek kivételével szünetel.

Hirdetmények, adóügyek intézése a megszokott ügyfélfogadási időben lehetséges.

ADÓ ÉS EGYÉB BEFIZETÉSEK a PÉNZTÁRBAN az alábbiak szerint lehetséges:

03.23. (kedd)             8-12, 12,45-15,30

03.24. (szerda)           8-12

03.25. (csütörtök)     8-12, 12,45-15,30

03.26. (péntek)                ZÁRVA

03.29. (hétfő)             8-12, 12,45-15,30

A Hivatalban való tartózkodás alatt a szájmaszk megfelelő viselése mindvégig kötelező! A Hivatalba történő belépéskor kérjük, használja a porta melletti kézfertőtlenítőt! A Hivatalban legfeljebb 5 ügyfél tartózkodhat egyszerre, egymástól a 1,5 méteres távolságot kérjük betartani.

Fenti ügyek kivételével csak telefonon előre egyeztetett időpontban lehet ügyet intézni, minden más esetben csak a kérelmek portán történő leadására van lehetőség.

Ügyeit, amennyiben lehetséges, kérjük, intézze elektronikusan (e-mail, e-Papír) vagy telefonon. Kérelmek, nyomtatványok, telefonszámok elérhetőek a www.szegvar.hu honlapon.

Szíves megértésüket köszönjük!

További információ: 63/364-817

dr. Szecskó Tamás jegyző

Szegvári Polgármesteri Hivatal

UGYFELFOGADAS-korlatozott-v004